Sähköistä tilaus-toimitusketju ja laskutus
Tarjoamme EDI-sanomat ja verkkolaskutusratkaisut yrityksille. Palvelumme sisältää suomalaisen, helposti tavoitettavan ja nopeasti reagoivan asiakaspalvelun. Verkkosivujemme kuvissa pyörivätkin kaikki henkilökuntamme jäsenet – palvelullamme on kasvot!
Asiakkaitamme
Mitä asiakkaamme sanovat meistä?
Tutustu asiakastyytyväisyyskyselyymme:
Mitä on sähköinen sanomanvälitys?
Tarjoamme ratkaisut mm. verkkolaskujen lähettämiseen ja vastaanottoon, EDIFACT- ja XML-pohjaiseen sähköiseen kaupankäyntiin sekä rahti- ja tullaussanomiin.
Palvelumme integroidaan tietojärjestelmääsi yhteistyössä järjestelmätoimittajasi kanssa. Sinun ei siis tarvitse tuntea kaikkia sähköisen sanomaliikenteen kiemuroita. Hoidamme ne puolestasi!
Uutiset
Viime kesänä toteutuneen yrityskaupan myötä olemme yksinkertaistaneet yhtiörakennettamme ja sulautuneet 1.1.2023 alkaen osaksi Visma Softwarea. Lue lisää
Me OWS Finlandilla suhtaudumme erittäin positiivisesti opiskelijaharjoitteluihin. Itse asiassa suurin osa työntekijöistämme on työllistynyt meille opiskeluharjoittelun tai opinnäytetyön tekemisen... Lue lisää
Visma Software Oy laajentaa tarjoomaansa digitaaliseen datanvälitykseen ostamalla Rauhala Yhtiöt Oy:ltä toiminnanohjauksen sanomanvälitykseen erikoistuneen OWS Finland Oy:n. Lue lisää
Me OWS:llä haluamme panostaa asiakaspalveluun ja nimenomaan kasvolliseen asiakaspalveluun. Kasvollisuudella tarkoitamme sitä, että vaikka toiminta on yritysten välistä, palvelu tuotetaan ihmiseltä... Lue lisää
Blogi
Viime kerralla kirjoitimme blogissa kumppanuudesta järjestelmätoimittajien kanssa, tällä kertaa käsittelemme asiaa hieman toisesta näkökulmasta. Millaista etua asiakkaalle on siitä, että... Lue lisää
Me OWS Finlandilla teemme tiivistä yhteistyötä järjestelmätoimittajien kanssa ja haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia. Tuomme kumppanuussuhteeseen huoletonta ja sujuvaa yhteistyötä.... Lue lisää
Aina välillä yrityksissä törmää pohdintaan siitä, kannattaako sanomanvälitysasiat hoitaa kustannusmielessä yrityksessä itse vai ulkoistaa EDI-operaattorille. Ajatus ”tein itse ja säästin” voi toimia... Lue lisää
Loppuvuodesta 2021 oli aika kysyä laajemassa vuosittaisessa asiakasyytyväisyyskyselyssä mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat. Näiden tulosten pohjalta olemme arvioineet onnistumistamme ja luoneet... Lue lisää
Suurimpia yritysmaailman tämän hetken trendejä on termi "asiakaskokemus". Asiakaskokemus kattaa kaikki asiakkaan kontaktit yritykseen. Välittömiä, suoria kokemuksia ovat ostamiseen, kulutukseen ja... Lue lisää