Asiakastarina: Plastex
Oy Plastex Ab keskittyy muovituotteiden ja käyttötavaroiden suunnitteluun ja valmistamiseen sekä asiakkaidensa palvelemiseen. Plastex valmistaa tuotteensa Lohjalla. OWS helpottaa tilaus-toimitusketjun toimintaa ja tämän avulla Plastex kykenee toimittamaan asiakkaille tuotteet mahdollisimman nopeasti. Erityisesti keskusliikkeiden välinen kaupankäynti nopeutuu ja tehostuu.
Tutustu asiakastarinaan
Tilaus-toimitusketjun helpottaminen OWS:n avulla
Olen Lauri Ant-Wuorinen, Oy Plastex Ab:n toimitusjohtaja. Oy Plastex Ab:n ja OWS:n välinen yhteistyö lähti liikkeelle siitä, että meillä on tarve välittää nopeasti ja helposti sanomia asiakkaiden ja meidän välillä. Lähdimme kartoittamaan potentiaalisia kumppaneita ja päädyimme OWS:ään.
Me pyrimme tietysti keskittymään muovituotteiden ja käyttötavaroiden suunnitteluun ja valmistamiseen sekä meidän asiakkaiden palvelemiseen. Silloin ajattelen sen niin, että pitää olla oikeita kumppaneita ja OWS on osoittautunut hyväksi kumppaniksi sanomien välittämisessä. Se on tapa helpottaa tilaus-toimitusketjun toimintaa. Saamme asiakkailta helposti ja nopeasti tilaukset meidän järjestelmään ja sitten taas vastaavasti pystymme toimittamaan asiakkaille mahdollisimman nopeasti tuotteita.
Konkreettisesti tämä näkyy keskusliikkeiden välisessä kaupankäynnissä ja sen nopeuttamisessa ja tehostamisessa. Mutta näen sen niin, että olemme vasta polun alussa. Tavoitteena on saada kaikki avainasiakkaamme asteittain tuotua digitaalisen tiedonvälityksen piiriin.
Ajattelen niin, että kotimainen perheyritys on sitoutunut kehittämään liiketoimintaa Suomessa ja se on hyvin läheinen periaate myös meille. Tässä digitalisoituvassa ja globaalissa kovassa kilpailussa on todella tärkeätä, että suomalaiset yritykset tekevät saumatonta yhteistyötä. Meidän tapauksessa se tarkoittaa sitä, että Lohjalla valmistettu, suomalainen Plastexin tuote päätyy helposti kaupan kautta asiakkaille. Tässä me tarvitsemme digitaalista ja nopeaa tiedonvälitystä.
- Lauri Ant-Wuorinen, Oy Plastex AB