OWS:n asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset
Miten asiakkaat kommentoivat asiakaspalveluamme?
Kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat OWS:ää ystävälle tai työtoverille?
Kyselyyn vastanneet saivat vastata "Kuinka todennäköisesti suosittelisit OWS:ää ystävälle tai työtoverille?" kysymykseen asteikolla 0-10. 10 = Suosittelisin varmasti, 0 = En suosittelisi.
Yli puolet vastasivat täyden kympin, joten keskiarvo OWS:n suosittelulle oli huikeat 9,1 /10.
"Kaikki on mielestäni oikein hyvää."
Kyselyssä tiedusteltiin myös yleistä tyytyväisyyttä OWS:n tarjoamiin palveluihin. Kysymykseen vastattiin asteikolla 1-5. 5 = Erittäin tyytyväinen, 1 = En lainkaan tyytyväinen.
Kysymyksen keskiarvoksi tyytyväisyys OWS:n tarjoamiin palveluihin oli 4,5 / 5.
Mitkä tekijät vaikuttavat OWS:n hyvään asiakastyytyväisyyteen?
Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat useat eri tekijät. OWS:n tukipalvelu on jokaisen asiakkaamme käytettävissä. Palvelemme puhelimitse sekä sähköpostitse, joten voit valita itsellesi mieluisimman tavan ottaa yhteyttä.
OWS:ltä saat nimetyn myynnin ja teknisen yhteyshenkilön. Tarjoamme parhaan mahdollisimman avun henkilökohtaisesti.
Valtaosa tukipyynnöistä ratkeaa ensimmäisellä käsittelykerralla. Tuki pystyy ratkaisemaan itsenäisesti suurimman osan tukipyynnöistä, mutta apuakin saa ketterässä organisaatiossa hyvinkin nopeasti tarpeen vaatiessa.
Tukipyynnön keskimääräinen ratkaisuaika on 1,5 tuntia. Tämä kertoo tukemme ammattitaidosta. Tiedotamme asiakasta jatkuvasti myös teknisten ongelmien tullessa, vaikka tekniset ongelmat ratkaistaankin nopeasti ja tehokkaasti.
Asiakastukemme on arkisin käytössänne klo 8–16, mutta tukemme on käytössä myös hätäpäivystyspalveluna aukioloaikojen ulkopuolella. Palvelemme suomen ja englannin kielellä.