Choose language

OWS:n asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

  • ows-blogi-arvosana-400x400
  • ows-blogi-suosittelu-400x400
  • ows-blogi-palvelut-400x400
Toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn OWS:n asiakkaille joulukuussa 2024. Tutustu alta tuloksiin!
OWS:n asiakastyytyväisyys on aina ollut huippuluokkaa. Hyvän asiakastyytyväisyyden takana on ystävällinen, asiantunteva ja tehokas asiakastuki.
Asiakkaiden mukaan kolme parhaiten asiakastukea kuvaavaa adjektiivia ovat: ystävällinen, asiantunteva sekä luotettava. OWS:n asiakaspalvelun arvosana on asiakkaidemme mukaan 4,6 / 5 (2024).

Miten asiakkaat kommentoivat asiakaspalveluamme?

 
Kyselyyn vastanneet korostavat palvelumme ystävällisyyttä ja asiantuntevuutta useaan otteeseen. Moni vastaaja arvostaa OWS:n ammattitaitoa ja sitä, että "asiat hoidetaan nopeasti ja selkeästi". Olemme iloisia siitä, että asiakkaamme tuntevat saavansa henkilökohtaista palvelua. Tämä tarkoittaa, että asiakastukemme on onnistunut tarjoamaan tukea nopeasti ja tehokkaasti. OWS:n asiakaspalvelua kiiteltiin myös siitä, että tuki hoitaa aina asiat loppuun ammattitaidolla.
 
Avoimia vastauksia:
 
“Erittäin tehokasta ja riittävän asiakkaasta huolehtivaa silloin kun asiakas ei täysin hahmota mitkä kaikki asiat ovat tarpeellisia.”
 
"Aina on saatu ratkaisu haasteisiin."
 
"Arvostan OWS:n osaavia asiantuntijoita ja hyvää asiakaspalvelua. Kiitos."
 
"Helposti lähestyttävä ja nopeat täsmälliset vastaukset."
 
"Asiakaspalvelusta kokee saavansa henkilökohtaista palvelua."
 
"Ihan huipputoimintaa, välillä kyllä nopeampi kuin ehditään edes ajatella."
 
"Harvoin on ollut kysyttävää / ongelmia, mutta vastaukset saa aina nopeasti."

Kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat OWS:ää ystävälle tai työtoverille?

Kyselyyn vastanneet saivat vastata "Kuinka todennäköisesti suosittelisit OWS:ää ystävälle tai työtoverille?" kysymykseen asteikolla 0-10. 10 = Suosittelisin varmasti, 0 = En suosittelisi.

Yli puolet vastasivat täyden kympin, joten keskiarvo OWS:n suosittelulle oli huikeat 9,1 /10.

"Kaikki on mielestäni oikein hyvää."

Kyselyssä tiedusteltiin myös yleistä tyytyväisyyttä OWS:n tarjoamiin palveluihin. Kysymykseen vastattiin asteikolla 1-5. 5 = Erittäin tyytyväinen, 1 = En lainkaan tyytyväinen.

Kysymyksen keskiarvoksi tyytyväisyys OWS:n tarjoamiin palveluihin oli 4,5 / 5.

Mitkä tekijät vaikuttavat OWS:n hyvään asiakastyytyväisyyteen? 

Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat useat eri tekijät. OWS:n tukipalvelu on jokaisen asiakkaamme käytettävissä. Palvelemme puhelimitse sekä sähköpostitse, joten voit valita itsellesi mieluisimman tavan ottaa yhteyttä.

OWS:ltä saat nimetyn myynnin ja teknisen yhteyshenkilön. Tarjoamme parhaan mahdollisimman avun henkilökohtaisesti.

Valtaosa tukipyynnöistä ratkeaa ensimmäisellä käsittelykerralla. Tuki pystyy ratkaisemaan itsenäisesti suurimman osan tukipyynnöistä, mutta apuakin saa ketterässä organisaatiossa hyvinkin nopeasti tarpeen vaatiessa. 

Tukipyynnön keskimääräinen ratkaisuaika on 1,5 tuntia. Tämä kertoo tukemme ammattitaidosta. Tiedotamme asiakasta jatkuvasti myös teknisten ongelmien tullessa, vaikka tekniset ongelmat ratkaistaankin nopeasti ja tehokkaasti.

Asiakastukemme on arkisin käytössänne klo 8–16, mutta tukemme on käytössä myös hätäpäivystyspalveluna aukioloaikojen ulkopuolella. Palvelemme suomen ja englannin kielellä.

 
Asiakkaidemme kokemuksia:

Related blog posts