Me OWS Finlandilla teemme tiivistä yhteistyötä järjestelmätoimittajien kanssa ja haluamme luoda pitkäaikaisia kumppanuuksia. Tuomme kumppanuussuhteeseen huoletonta ja sujuvaa yhteistyötä. Riippumattom...
Lue lisää
Loppuvuodesta 2021 oli aika kysyä laajemassa vuosittaisessa asiakasyytyväisyyskyselyssä mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat. Näiden tulosten pohjalta olemme arvioineet onnistumistamme ja luoneet kehit...
Lue lisää
Kysyimme asiakkailtamme, mitä mieltä he ovat asiakaspalvelustamme vuosittaisessa, laajemmassa asiakastyytyväisyyskyselyssä. Asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten pohjalta mittaamme onnistumisia, mutta e...
Lue lisää
Tiedätkö, miten sinun palveluntarjoajasi ja asiakaspalvelijasi voivat? Harvasta tiedämme. Mutta olisiko erilaista esimerkiksi käydä kaupassa, jos tietäisit, että tässä liikkeessä työntekijöistä pidetä...
Lue lisää
Vuosittaiseen, laajempaan asiakastyytyväisyyskyselyymme vastasi tänä vuonna 130 asiakastamme. Sydämestä asti kiitos kaikille vastaajille! Palautteesi on meille oikeasti tärkeä ja sen pohjalta kehitämm...
Lue lisää
Monella keskusliikkeiden ja tukkujen kanssa asioivilla yrityksillä on tänä päivänä jo EDI-yhteydet rakennettuna ja sanomaliikenne toimii; ehkä joskus paremmin, joskus taas huonommin. Kun kaikki toimii...
Lue lisää
Työpäivä alkaa klo 8.00... tai 7.17... jollakin 9.38... OWS:llä joustava ja liukuva työaika mahdollistaa sen, että töihin tullaan eri aikaan.
Lue lisää
Mittaamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä vuosittain marras-joulukuussa. Toki ympäri vuoden asiakkaat voivat antaa meille palautetta tukiportaalissa tai vaikka verkkosivujemme kautta.
Lue lisää
Sovellustalon ei välttämättä ole järkevää luoda itselleen pääliiketoiminnan oheen kaikkia liiketoimintaa tukevia palvelukokonaisuuksia ja täydentäviä palveluita. Niiden olemassa oloa ei kuitenkaan voi...
Lue lisää
Tässä 7 kohdan lista siitä, mitä tukipalvelulta voit vaatia ja odottaa. Listaus toivottavasti helpottaa sinua tunnistamaan erinomaisen tukipalvelun tavanomaisesta tai jopa huonosta.
Lue lisää
Yksinkertaisuudessaan voidaan sanoa, että EDI-operaattori välittää eri järjestelmien välisiä sähköisiä sanomia. Asiat eivät ole kuitenkaan näin yksinkertaisia. Tässä blogissa on tarkoitus avata, mitä ...
Lue lisää
Olen työskennellyt noin viisi vuotta asiakaspalvelussa sekä valvonut EDI-operaattorin sanomaliikennettä. Asiakaspalvelun tarkoituksen ja merkityksen tietää varmasti jokainen, mutta mitä se sanomaliike...
Lue lisää
Ensimmäiseksi sinulla voi herätä kysymys, mitä tarkoitan, kun puhun EDI-kumppanista. EDI-kumppanilla voidaan tarkoittaa kahta asiaa: Asiakkaalle EDI-kumppani on se, joka toteuttaa sähköiset yhteydet a...
Lue lisää