OWS Finlandin blogi

Millä mielellä töihin tänään?

Tiedätkö, miten sinun palveluntarjoajasi ja asiakaspalvelijasi voivat? Harvasta tiedämme. Mutta olisiko erilaista esimerkiksi käydä kaupassa, jos tietäisit, että tässä liikkeessä työntekijöistä pidetä... Lue lisää

OWS Finland – Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Vuosittaiseen, laajempaan asiakastyytyväisyyskyselyymme vastasi tänä vuonna 130 asiakastamme. Sydämestä asti kiitos kaikille vastaajille! Palautteesi on meille oikeasti tärkeä ja sen pohjalta kehitämm... Lue lisää

EDI-operaattoria vaihtamassa?

Monella keskusliikkeiden ja tukkujen kanssa asioivilla yrityksillä on tänä päivänä jo EDI-yhteydet rakennettuna ja sanomaliikenne toimii; ehkä joskus paremmin, joskus taas huonommin. Kun kaikki toimii... Lue lisää

Päivä OWS Finlandin toimistolla

Työpäivä alkaa klo 8.00... tai 7.17... jollakin 9.38... OWS:llä joustava ja liukuva työaika mahdollistaa sen, että töihin tullaan eri aikaan.  Lue lisää

EDI-yhteydet pelaavat ja niin pelaa asiakaspalvelukin

Mittaamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä vuosittain marras-joulukuussa. Toki ympäri vuoden asiakkaat voivat antaa meille palautetta tukiportaalissa tai vaikka verkkosivujemme kautta. Lue lisää

EDI-operaattori sovellus- ja järjestelmätoimittajien kumppanina

Sovellustalon ei välttämättä ole järkevää luoda itselleen pääliiketoiminnan oheen kaikkia liiketoimintaa tukevia palvelukokonaisuuksia ja täydentäviä palveluita. Niiden olemassa oloa ei kuitenkaan voi... Lue lisää

Asiakaspalvelu, tuki, HelpDesk, helppari – Miten erotat erinomaisen palvelun?

Tässä 7 kohdan lista siitä, mitä tukipalvelulta voit vaatia ja odottaa. Listaus toivottavasti helpottaa sinua tunnistamaan erinomaisen tukipalvelun tavanomaisesta tai jopa huonosta. Lue lisää

Mitä EDI-operaattori tekee?

Yksinkertaisuudessaan voidaan sanoa, että EDI-operaattori välittää eri järjestelmien välisiä sähköisiä sanomia. Asiat eivät ole kuitenkaan näin yksinkertaisia. Tässä blogissa on tarkoitus avata, mitä ... Lue lisää

EDI-operaattorin kokemuksia – Asiakaspalvelun ja sanomaliikenteen valvonnan merkitys

Olen työskennellyt noin viisi vuotta asiakaspalvelussa sekä valvonut EDI-operaattorin sanomaliikennettä. Asiakaspalvelun tarkoituksen ja merkityksen tietää varmasti jokainen, mutta mitä se sanomaliike... Lue lisää

Millainen on hyvä EDI-kumppani?

Ensimmäiseksi sinulla voi herätä kysymys, mitä tarkoitan, kun puhun EDI-kumppanista. EDI-kumppanilla voidaan tarkoittaa kahta asiaa: Asiakkaalle EDI-kumppani on se, joka toteuttaa sähköiset yhteydet a... Lue lisää