22.03.2018 06:00

Kokemuksia EDI-operaattorista – "Parasta mihin olen pitkän työurani aikana törmännyt!"

Me OWS Finlandilla mittaamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluumme, sillä heidän mielipiteensä ja kokemuksensa on meille oikeasti ja aidosti todella tärkeää! Pyrimme saadun palautteen perusteella kehittämään toimintaamme jatkuvasti. Haluamme olla Suomen paras EDI-operaattori ja verkkolaskupalveluiden tarjoaja!

Vuoden 2017 asiakastyytyväisyyskyselymme tuloksissa korostui asiakkaidemme tyytyväisyys asiakaspalveluun ja palvelun nopeuteen. 

 

OWS_asiakastyytyväisyys-1.png

 

88 % prosenttia kyselyyn vastanneista arvioi asiakaspalvelummen kiitettäväksi/erinomaiseksi. 

Koska kasvollinen asiakaspalvelu ja ystävällinen palvelukokemus on meille erittäin tärkeää, olemme myös itse mitanneet tukipalvelumme toimintaa:

  • Lähettäjä saa meiltä ensimmäisen vastauksen tukipyyntöönsä alle tunnissa.
  • 75,5 % tukipyynnöistä ratkeaa ensimmäiselle käsittelykerralla. 
  • Keskimääräinen tukipyynnön ratkaisuaika on alle kolme tuntia.
  • Tukemme asiakastyytyväisyys on 99,8%

 

Asiakastyytyväisyyskyselyssä saatuja kommentteja:

"KIITOS"

"Palvelu nopeaa, sama yhteyshenkilö on vuosien saatossa tullut tutuksi ja asiat sujuu."

"nopea"

"Aina ystävällistä ja nopeaa palvelua"

"Toimintapyyntöihin reagoidaan nopeasti ja asiantuntevasti."

"Aina toiminut nopeasti ja tehokkaasti."

"Asiakaspalvelu on toiminut erittäin hyvin."

"Ihanaa kun toimii nopeasti!"

"Kaikki onnistuu. Aina."

"Erinomaista, nopeaa ja asiantuntevaa."

"Asiakaspalvelu on erinomaista, jostain syystä antaa kaikki tähdet?"

"ollut sujuvaa"

"Apua on tullut tarvittaessa."

"Parasta mihin olen pitkän työurani aikana törmännyt!"

"Ystävällistä, nopeaa ja asiantuntevaa. Jaksetaan neuvoa ja opastaa tarpeen mukaan, niin että maallikkokin ymmärtää."

"asiantuntevaa ja tehokasta palvelua"

"nopeaa ja ystävällistä"

 

 

 

 

Tutustu palveluihimme

Jätä yhteydenottopyyntö

 

Outi Huuhka

Myyntipäällikkö, joka työskentelee kotitoimistossa Mikkelissä. Pitkä työkokemus ja jakaa mielellään tietotaitoa sanomanvälitykseen liittyvissä asioissa. Tässä työssä parasta ovat asiakkaat, ja se että pystyy löytämään heille parhaiten sopivat ratkaisut. Vaikka tuote on näkymätön, se on hyvin liiketoimintakriittinen osa arkirutiinien hoitamista. Kiireisen työviikon jälkeen rentoutuu kotoilemalla: hyvää ruokaa, televisiota katsellen tai metsälenkillä cockerspanielien Taavin ja Tempon kanssa.